Helgen!"



Fredag: S o jag var vakna hela natten. sov i kanske nån timme sen vaknade vi igen hahah skit kul. vi fixade oss och så drog vi kanske 7 eller 8 till stationen. No life hahah men så tråkigt som vi hade så åkte vi ju tidigt. Vi hoppade av vid stationen och precis då skulle tåget åka si vi hann ta den. Det var jävligt mycket folk i tåget. Men lilla susanne lyckades ta två platser i 1klass så det var nice haha.När vi äntligen var framme i Stockholm så träffade vi Jeffis. Hade kul tillsammans med honom. Men sen drog jag vidare till E. Råkade ta fel tåg dit jätte kul! -.- ... tror nog jag råkade ta fel för att jag var så trött hahaha. aya men kom fam till slut. På kvällen vart det pizzalizza vi käkade och hyrde några filmer kulitkulit.

Lördag: Vaknade tidigt vid halv 12 typ hah.. drog och duscha medans E skulle fixa frukost, vilket inte blev av nångång -.-' aya men sen drog vi vidare till Kista. Drog och köpte biobiljetter till New Moon, andra gången jag ser den på bio men det spelar ingen roll den är så jävla bra endå, det är bara slutet som suger. Men iaf efter de var det en timma kvar innan den skulle börja så drog och bjöd på mat till E som var hungrig. Sen vart det bio och hem. Vi hyrde 3 filmer till och lämnade tbx en, dom hade lagt in fel skiva huh.. En av dom bästa filmerna vi såg var Gamer tro jag den hette. Skit bra var den! Efter filmerna kollad ejag på när E spelade ps3. Sen somnade vi.

Söndag: Sista helgdagen trååk.. vaknade vid 1. E fixade mat. Och vi kollade på tv. Kollade på Fame en stund också. Sen vid 5 tiden drog jag till stationen för att ta tåget hem till Eskilstuna. När jag äntligen var hemma så vart det data och musik. Snackade också med söta lilla M. Sen pluggade jag lite också.

men nu sa jag dra mig vidare till sängen och sova en massa Besoos på er Babes Peace! / Nataliita La Chuliita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0