Fredag = Helg! ;D

Hey! idag har det vart en riiiktigt kul och najsig dag!Vi fick sluta tidigt,godaste maten hahah, fick hörlurar till mobilen av S, yeei äntligen kan jag lyssna på musik från min mobil igen!:D Aya sen har jag och susanne gått runt haft lite bizzniz hhehe. O efter det har vi bara gått runt köpt godis, milkshake och en massa gott vi bara har ätit. Yummie yum! Susanne åkte hem och jag gick vidare till Mc och träffade min kusin Emelita, Any, Nicole och Sannis. Kulkul vare. Var med dom i kanske en timme sen vart det att ta tåget hemmåt bara. Aii va så trött när jag kom fram ville bara lägga mig och soooova.. Aya men sen vart jag pigg när jag kom hem. Så har typ sprungit runt här hemma och gjort allt möjligt typ och pumpat med skön musik. Sitter här och chillar just nu med musik.

- Baby T.I. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0