22.54

Alåå!
Kom typ nyss ut från duschen, så är helt ny duschad och luktar gottis. Idag har jag sovit till typ 12 huuh så skönt! Drog inte till skolan idag heller haha sköntskönt. Men ska dra imon till stationen och kolla om det kommer tåg. Har missat säkert skit mycket i skolan, Not good. Aya men sen har jag ätit god frukost som pappa gjorde. Sen drog man ut, iih så kallt! Åkte och köpte ett par skor med Erika (låtsas mamma). Sen åkte vi vidare för att hämta min lilla zis från sin ridskola och sen hemmåt. Hemma skulle jag fixa lite låtar och råkade döda min pappas data! Den ba Poff! och allt blev svart fattade ingenting, haha blev bara rädd för papa sov och om han skulle få veta att jag dödat hans data skulle han döda mig! Ayaaya fick berätta för pappa och kramade han en massa han flippa inte så mycket eftersom han kunde fixa datan, som tur va! haha. Sen vart det att skriva lite på min uppsats.
Ojust! Criz mi primitow fyller år idag också, så Congratz på dig te quiero. Have a nice day!<3

om en stund ska jag dra mig till sängen lyssna på musik tills jag somnar.
Så besitows på er och Godnatt! / n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0