V-ås - Sthlm & Sthlm - V-ås

Helloow!
Under 25 - 27 har jag vart i Sthlm hos mina kusiner. Det har vart filmkväll varje dag. Och vi har ätit oss feta varje dag av all julmat hahah. Har haft det jätte kul där borta och dit ska jag tillbaka efter nyår. Nu är jag här hemma i min kusins lägenhet. Ska ta hand om hennes två små hundisar. Hennes mam är i Chile och hon själv är i Spanien hah. Så jag kommer ha lägenheten för mig själv, kulit. Nu ska jag dra och ta en snabb dusch, sedan blir det att dra till S ett tag. Hoppas ni får en trevlig kväll idag, Peaiz boyz n girlz!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vi firade hos min pappa på juldagen och igår blev det inget mer för då jobbade jag :)

2010-12-27 @ 20:32:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sara malmborg

sv; javisst :-D gjorde asont dock! men sånt man får ta ;-) åh, så skönt! jo, min jul var väl helt okej förutom att jag var sjuk! aw, tack :-)

2010-12-28 @ 00:31:49
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0