01.51

Alåå ligger här i sängen och chillar med lite skön lugn musik, har precis skickat in mina arbeten. Idag har jag bara tagit det lugnt hemma och jobbat. Fick min första lön idag! härligt härligt. Imorgon ska jag till skolish och sedan träffa min älskade vän S på stan, vi ska shoppa lite julklappar och så.. kul kul.
Tänkte snabbt berätta lite kort om hela min helg.

Fredag
s åkte jag till mamma. Hade planerat hela helgen att vara med henne och fira henne på söndagen. Fredag tog vi det bara lugnt hemma och mysade framför tvn.

Lördag
s åkte jag tidigt till stan med S och M. Vi köpte en massa julklappar, saker till lägenheten och så klart presenter till min lilla mami. Åkte hem lämnade alla presenter i mina syskons rum. Sedan var det att dra till D. Paaarty på kvällen vart det dådå. Helt craaazy natt var det mina girlz. Skkit kul kväll!

Söndag
smorgon vart det att dra till ICA och köpa saker till mammas tårta. Jag och D fixade finaste tårtan. Tack för hjälpen babe. Efter det var det att dra hem och fixa the surprise party åt mamma. Så på kvällen när hon kom vart hon överlycklig. Och jag vart jätte nöjd med allt.

Måndag
s var det min brors Lucia föreställning. Så jag och S drog dit för att kolla på den, och ja..... den sög faktiskt. hahah inte alls bra, menmen.. Sedan gick vi hem till S och jag sov där och spenderade nästan hela tisdagen där också. Mysigt kul hihiih.

Picz från lördags







Mamis tårta





Kommentarer
Postat av: Linda

Sköön låt!

2010-12-16 @ 13:03:14
URL: http://finest.se/sonnvik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0