torsdag 30 december

Alåå älsklingar!
sitter här med min älskade lilla hund lolis! Så söt hon är vill bara mosa henne haahh.. Sitter här helt stressad typ, det är så många som har smsat till mig och undrat vart jag ska vara på nyårsafton. Det roliga är att jag inte visste att det är nyårsafton imorgn hah. Så jag vet inte vad jag ska ha på mig och vart jag ska vara. Huuh såå imorgon tror jag att jag ska dra till stan och kolla efter något med beb Z. Just nu vet jag inte vad jag ska göra utom att lyssna på musik och tänka egenom allt och ja.. hahah försöka komma på vad jag ska göra imorgon.

bjuder på dennna sköna låt, Enjoy babez!  / n♥




Kommentarer
Postat av: sara malmborg

ja precis :) kan glädja mig åt att jag är frisk till imorgon :D hur ska du fira ? :)

2010-12-30 @ 18:35:00
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/
Postat av: MADDES

Gott nytt år och god fortsättning :)

2011-01-01 @ 15:56:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0