the perfect dress?!

Efter att ha gått runt i stan en massa timmar såå sitter jag här nu ny duschad med mjuka sköna strumpor och varm oboy. Jag drog på stan med min lilla söta hermanitow L. Vi gick in exakt varenda affär för att hitta en röd klänning som jag vill ha till jul. hahah tyckte så synd om honom att han också fick leta efter en röd klänning. Men efter att ha letat sönder sig så hittade man ju en hur snygg klänning som helst! Om det är "the perfect dress" så vet jag faktiskt inte.. Vill ha en finare egnetligen.. Men nu har jag vart i Sthlm och Västerås och har hittat absolut NADA där. Så jag tog och köpte denna klänning, är endå nöjd med den hihi. Sedan köpte vi en fin julklapp till våran siz. När vi hade vandrat runt i stan så bjöd jag L på Mc. Gottgott sedan var det att ta bussen hemåt.  

Har precis kollat klart på Inception, den var sjukt grymt bra säger jag bara! Ska nog fortsätta kolla på film här, vilken film det ska bli vet jag inte än.
Lite Picz från stan & klänningen!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0