gaaalen helg med mina lokitasss!

I fredags åkte jag iväg till Stockholm för att träffa E, hade en väldigt rolig kväll med E, sov där. Mysepyse hahah.. Lördag morgon drog man och träffade lilla JCD och då träffade jag JCD's siz och mam. Vi drog och käkade kebab och gjorde en massa kul på stan. Hade jätte kul och var kull att träffas, så länge sen. Vid typ 4 5 tiden tog jag tåget till västerås och åkte till min kusin E. Vi fixade oss hur prassliga som helst och sedan var det att ta bussen till stan för att möta upp Z & J. Natten vart heeelt craazy säger jag bara och det var hur kul som helst!
Vi tog sista bussen och E drog hem till sig och jag åkte vidare för att sova hos S, kul kul. Och sista dagen av helgen så spenderade jag tid på att vara med S och chilla hemma där bara.
Har haft en riktigt nice helg!
Love u mina mamacitazz!!

Här kommer lite picz från lördags.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0