Wazuuupp Wöörld ! // JCD

WaZuup Wöörld, Vaa händer..Är Allt Bra med eer?..har precis lagt på telefonen, pratade meed NaaaTiiiii, hähä
vad har ni gjort på den senaste tiiden, myycke har häänt den senaste tiiden haha
har variit på inspelningar o de visa sig gåått bra, jaa va på inspelning med Melika från * Www.DuVetInte.Blogg.Se *..en av sveriges Största hiphop bloggar!
inspelningen Skedde hos Rasmus Från *Stockholm Boogies* ska inte klaga men dem e faktiskt gryyyymmaaa !!* han visade mig ett par nykommande låtar som han påbörjat. deem måste nii få hööra haha..för att komma ti deras blog jaa de ba gå in häär * Www.LjudStaden.Se * deem tyckte att låten ja spelade in hos Rasmuss Va Riiiktigt Orginel o dem förstoog exakt de ja gick igenom bara att inte många tänkt på de o skrivit en låt om de, ... sen så pratade ja lite med Melika, för hon ville göra mig mera sedd inom musikbranchen såå Proddare vill haa min rööst i deras Låtar.. hon ska låta mig få blogga på * Www.ClubKoll.Se * ska få göra en officiel musikvideo ti låten " Feel Sorry Bout "
om videon blir riktigt braa gjort så ere upp tii henne om hoon vill eller ja vill ..att videon ska skickas in ti MTV Eller ZTV. vii får see hur de blir haha.. men häär e lite inledningar om låten så ni kanske oxå får veta lite innan den släpps exclusivt !..
i låten säger ja grejjer som ja saknar o tycker synd över
men de ja igentligen kommer ja fram till att punkten att ja saknar att vara kvar i gamla skolan, för alla 9,orna som gick ut inte har såmycke kontakt längre, näär du går ut ur 9an eller redan gått ut, vist äre såå. alla tar olika väägar o man försöker hålla kontakt så mycke som möjligt, alla i skolan har olika grupper, mina Bröder som ja hela tiden umgåddes med har inte så mycke kontakt längree, alla vi tog olika väägar, o de sånt som händer.
vi kanske träffas 1 gång per MÅNAD! om vi har tuur kanske 2... men ja försöker gööra sååmycke ja kan för mig själv..
för ingen kommer hjälpa mig skriva mina texter?, alla hjälper sig själva, till o med du som läsare, ingen kommer hjälpa diig när du blir äldree, o du kommer troo att dina vänner blivit själviska, men dem göre för att dem ska bli nått, såå om du inte gjort de häär " Såå GREPPA taget om ditt liv oo visa att du kan göra din FRAMTID lika viktigt som alla andra...

Men Jaatror jaa e klaar häär haha :), hoppas nii alla hare braa!<3
Bless J.

Piz, Luv N Rzpect!  Bless People!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0