love the life you live so you can live the life you love

Alåå på er!
Har nyligen kommit hem. Har vart på extra dansträning eftersom jag ska ha uppvisning på lördag. Om ett tag till ska jag dra på nästa dansträning. Idag var skolan såå chill. Eftersom denna skola sammarbetar med Eskilstunas MoveIt gymnasie så kom eleverna från den skolan till oss. Vi skulle lära känna varandra bättre och skulle göra tre uppgifter. Första var att intervjua varandra, en elev från Eskilstuna och från Västerås. Och det skulle handla om " Jag om 5år". Lärde känna en jätte skön tjej där. Sedan skulle vi redovisa om varandra inför alla.. hahah vi dog av skratt när vi skulle berätta om varandra. På slutet av inlägget lägger jag upp vad jag är om 5 år så får ni se hur lång jag kommer med livet hahah.. Aya nästa var drama. Och sista var tårttävling. Och då var det Eskilstuna eleverna mot Västerås eleverna. Vi fick 20 min på oss. Dom som vann skulle få en pokal. Vinnarna får vi veta imorgon, tråkigt nog. Aya men ha det gött folk! / n♥

Picz på våran vackra tårta!

      


Jag om 5 år!!
Natalie bor i USA och dansar, hon är alltså en b-girl. Hon höll i dansen från gymnasiet och tog sig till toppen i USA. Natalie har medverkat i många filmer b. la Step Up 15, Stomp the Yard 5. Hennes dans har inspirerat folk över hela världen. Hon Lever singel livet i LA på sin takvåning.
Hon har ett husdjur vid namn Molly. Molly är en mycket sällsynt, avlång, pälsig iller.
Helgerna i hennes liv är att gå ut och clubba, festa, battla lite på dansgolvet och mucka lite med chicas.
Lever lyckligt med sina cash, ekonomiskt oberoende och lever på topp. Snart ska hon på turnéring med sin goda vän Chris Brown.
Turnébussen åker runt hela USA. Efter turnén glider hon vidare hem till LA för att visa upp sitt casa för MTV Cribs.


Kommentarer
Postat av: JorGe JCD Contreras D.

SKREV PÅ FEL INLÄGG, HAHAHA!! :D

2010-08-26 @ 18:52:38
Postat av: J U S T S I N G I T ♥

sv: ja de är toppen :)

2010-08-26 @ 20:27:34
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: raghaad

SV: hejehj! det är lugnt haha :), ajdå allt är bra här, hur e detr själv?, idag ahr jag bara varit i skolan och så, själv då? =)



kram

2010-08-26 @ 20:54:07
URL: http://raghaad.blogg.se/
Postat av: sofi

hej,de gör inget.

är med en kompis sjdå?:)

2010-08-26 @ 22:54:23
URL: http://sweetgummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0