he was gay..super gay..!

AlååAlåå Babes!!
Som ni ser har jag finaly bytt min header, är så nöjd med den! Har inte bloggat på ett tag eftersom jag ville njuta av mina sista sommarlovs dagar. I Måndags började jag på min nya skola MoveIT gymnasiet.Vi fick schema och lite information. Idag började jag 12 och vi hade tre olika danslektioner för att pröva på lite olika stilar som vi ska fortsätta med längre fram sen. Första var disco missade hela den lektionen men efter disco vart det Reggaeton oouuf alltså det var det bästa. Hon som lärde ut var chilenare som jag så det var nice, skön tjej att snacka med. Sista lektionen var HipHop/street. Riktigt sköna låtar hade vi där med 3 slutade vi och jag åkte hem direkt. Kul skoldag alltså! Hemma skulle jag på dansträning i 2 timmar.. ska uppträda på lördag och nu håller jag på att lära mig nya steg. Hård träningen fortsätter imorgon med. Nu ligger jag i sängen och chillar med musikiish. Börjar 10 imon så det är chill.
Här bjuder jag på en skön låt, killen e tung alltså lyssna & enjoy!
Peaiz n Goodnight / N.



Kommentarer
Postat av: JorGe JCD Contreras D.

HAHAHA :D!

2010-08-26 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0