Te extraño amorciitoo

Heeeey!!
Nu sitter jag här vid datan helt slut, och snackar med min baby på msn. Hahah vi larvar oss som vanligt och har på cam. Tog en liten snygg bild på oss hah.. Saknar dig otroligt mkt min lilla baby. Eftersom jag inte går i samma skola som S längre så känns det en aning tomt o tråkigare. I skolan var det alltid vi som hittade på saker, snackade, störde andra och alldrig höll käft. Hahah.. Men imorgon ska vi ses och träffas lite och chilla lite och ha lite kul. U are my bestfriend och mah baby boo!!

 

 

Här kommer lite andra picz hihi..

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: susanne rostom ;D

saknar dig så mkt babygirl:D ska bli så kul att träffa dej imorn även om vi träffades för typ nån dag sen men är van att se dej varje dag juu:O hahaha imorn måste vi ta igen alla dagarna ju. LOVEU MY BEST FRIEND<3<3

2010-08-26 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0