corazón de melón!!

Alåå på er mina kära läsare!!
Jag har vart rätt så off av mig, inte suttit vid datan eller skrivit något snabbt litet inlägg.. Anledningen är att det har bara vart depp väder här och då är det bästa som finns att kolla på filmer och mysa. Så det är vad jag har gjort dessa dagar. Haft film och serie-kvällar, The O.C., Heroes, One tre hill m.m. och några skräckisar.

Lilla Jorgiitow skrev ett inlägg, lite mycket att läsa men det var nice det han hade skrivit hahah..

Solen och värmen har finaly kommit tillbaka, YesYes! Har saknat det så mycket, orkar inte med regn varje dag.. Så det är nice nu! Solen steker här. 

Idag åkte jag till Rudbeckianska skolan, S hade sommarskola så tänkte att jag kunde följa med henne. Galen är jag, I know hah men hade inget att göra annars.. Sedan åkte jag vidare till Gidde för att träffa lilla 'E . Chillade bara där hemma hos 'E. Efter bestämde vi att ta tåget som åker till Eskilstuna, Linköping tillsammans. Så vi tog den 19.35 lyssnade på musik tillsammans och så, sedan var det att jag hoppade av i Eskilstuna och 'E fortsatte med tåget till Linköping. Nice dag var det. Nu ligger jag i min sköna säng och lyssnar på musik med min lilla pc.

That was mah day Peaiz Babes! / NatyP.

Kommentarer
Postat av: raghaad

SV; tack så mycket!

jadå allt är bra här, hur är det själv?:D

2010-08-07 @ 15:51:15
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0