Såå trött..

Alåå på er!
Har inte haft tid att vara vid datan och skriva nya inlägg och svara på komentarer o så. eftersom jag har haft min norska student Vilde här hemma hos mig och vi alltid har kommit hem så sent. But now I'm back! Jag o vilde kom överens väldigt fort och vi har mycket gemensamt vilket var skönt. Då kunde vi snacka om en massa och hon var jätte trevlig. Ni fick ju veta att vi hade vart på pizza hut första dan och käkat. Dagenefter vart det filmkväll, skräckfilm vart det uuuh läskig film. Vi va typ 20 pers i huset så trångt var det. Onsdagen vart det en chill kväll bara kom hem rätt så sent. Vilde packa sina saker för att dagen efter skulle hon på tallinkryssningen med de andra norskarna och svenskarna. Jag stannade kvar eftersom jag skulle till Sthlm på fredag och kolla på The Last Bounce! Skit bra var det! Föreställningen var i globen och började 8, den va ungefär 3 timmar med en paus. På pausen vart det dancebattle också, fett nice några riktigt sköna tjejer och killar kom fram och börja breaka ;) I lördags fick jag dra tidigt vid 12 och hämta upp vilde igen i skolan, för då hade alla kommit tillbaka från kryssningen. Fick hjälpa henne med allt pack sen drog man till S och var där med vilde. Orkade inte dra till e-tuna. Senare på kvällen skulle det vara avslutningsfest i skolan så jag och vilde fixade oss sen drog vi till skolan. Sen fick vi redovisa projektarbetet vi höll på med under veckan när norksarna var här.
Kul har det vart med dom faktiskt. Aya nu är det en vecka kvar innan jag drar till Norge! ;)

Lite bilder då..

                       

Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

sv. Skoj skoj :) Jag ska umgås med kompisar :)

2010-04-27 @ 19:56:18
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

sv. Jodå :) Händer ikväll då? :)

2010-04-27 @ 20:07:59
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: dlc

- hehe okej ;D

jag håller på med tvätt (stackars mig!)

2010-04-27 @ 20:12:43
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: dlc

- det är bra med mig, hur är det själv ? :)

2010-04-27 @ 20:12:58
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0