So Nice

Alåå!
Kom nyss hem, ååh det är så fint väder! Gud man får verkligen den här sommar kännslan. Idag vaknade jag vid 6 och skulle börja fixa mig men helplötsligt låg jag i sängen och snackade i tel med E till typ halv 7 sen var jag tvungen och lägga på och fixa mig. I skolan fick jag ett papper om ig varning i svenska som min pappa måste skriva under.Not good..men aya i alla fall. På historie lektionen råkade jag somna och aah då ska ju min lärare typ skrika på mig så at alla kollar på mig..kul! Under resten av lektionen när han stog och prata så tog jag bilder på mig själv och gjorde roliga bilder av dom i mobilen,så uttråkad var jag! Yes men sen vart det rast då drog jag och lilla Sussi ner till stan och testade en massa kläder, fina och fula kläder hahah. Så träffade man Meryam i stan också så vi vandra runt lite med henne sen drog vi till skolan igen. Skippade sista lektionen, var tvungen och gå och kolla en sak sen som var viktig sussi och meryam hängde med sen vart det stan för oss igen till typ halv 5 sen var det att ta tåget hemmåt. Sitter och äter lite mat nu gott. Sen ska jag spela en stund. Peaiz så länge! / Nataliiitaaa!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0