äällöööööh!?

Heeey alla! ;)
Chill chill dag idag! Vaknade idag vid 6 och fixade mig fort som fan, och när jag skulle platta mitt hår (det enda som fattades) så kom jag på att jag kan sova ända tills halv 9 för att jag hade tandläkar tid!! så jag drog till min säng med kläder och allt på och somnade om bara. vaknade halv 9 och plattade min lugg bara sen drog j ag och erika till västerås till tandläkaren, eftersom dom ville att en vuxen skulle följa med. Aya men skit fint väder var det så drog vi dit och först hittade inte vi dit eftersom dom har flyttat saken till sjukhuset, men tillslut hittade vi. Efter det hade jag rast i typ 2 timmar och då drog jag och hon till stan för att käka. Vi drog till Thai Fast Food och åt, beställde stekt ris med kyckling o fläskfilé gott gott! Efter det drog man och kolla runt i affärer sen drog man till skolan och hade 2 lektioner som gick väldigt snabbt. Sen drog man hem till M hämtade lite kläder o såå. Erika va där också hon var och hälsade på farmor så sen drog vi efter nån timme då. Hemma har jag chillat fixat o städat lite sen kollat på Greys Anatomy. Har haft världens huvudverk sen igår så nu ska jag nog gå och krypa ner i min sköna varma säng. Peaiz & KissKiss! / NatyP.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0