Primiiitas Lociiitas

AlåAlååh!
Har inte haft tid och sitta vid datan dom här dagarna, but now I'm back! Sitter här nyduschad med mysgia sköna kläder och gosiga röda strumpor och lyssnar på musik. ska försöka berätta kort om dom här dagarna.
Peaiz! / n

Onsdags: åkte till stationen och träffade min kusin E. Hon skulle följa med mig hem till E-tuna. Hemma chillade vi och hade kul med goda saker och hade myskväll med film. Vi föröskte lägga oss tidigt för nästa dag skulle vi åka till Stockholm tidigt. Hon somnade snabbt, medans folk ringde mig pånatten. Fick inte så mkt sömn hah.

Torsdag: vi vaknade halv 8 och började fixa oss, eftersom vi båda är så sega av oss så måste vi ha extra mycket tid på oss.Tåget skulle åka halv 10. Vi gick hemifrån typ 5 min innan bussen skulle komma, så vi fick springa så fort som möjligt till bussen, tur så hann vi! I tåget så höll vi på att somna då o då men sen vart vi pigga när vi började lyssna på skööna Reggaeton låtar ;). När vi entligen var framme i Stockholm drog vi till en massa affärer och kolla runt, hitta inget jag ville köpa. Senare drog vi och åt. Vid 2 tiden skulle båda åt varsitt håll. Hon skulle hem till S och jag till E. Hos E så drog vi och hyrde filmer o shit. Vi kollade på 2012 omg filmen var skit bra! Vet inte vad ni tycker om den ifall ni har sett den, men jag tyckte den var skit bra iaf. Sen kollade vi på Paranormal Activity aii hatar slutet, så läskig! Efter den kollade vi på The fourth kind (verklighets baserad film) fyfan livrädd för den filmen!! men ni borde se den hahah och sen kollade vi på nån krigsfilm kommer inte ihåg vad den heter. Aya hade det riktigt niiice och kul där iaf.

Fredag: Vaknade vid 2 typ, min kusin ringde mig och vi snackade när vi skulle ses för att ta tåget hem. Drog från E vid 3 eller 4 tiden. Träffade Min kusin i stationen och tog tåget till V-ås halv 6 eftersom det inte fanns något tidigare tåg.När vi var framme i V-ås var jag tvungen att springa till nästa tåg som jag skulle ta till E-tuna. Hemma tog jag en dusch och satte på mig myskläder och chillade framför datan och sen vart det vidare att lägga sig på soffan och mysa framför tv.

Picz från torsdag, Te quiero !

     

Kommentarer
Postat av: Mathilda ♥

Jag ska va med min kompis. Måste njuta av sista dagen på lovet. Själv? :) <3

2010-04-11 @ 00:25:46
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Har lagt till dig din tur :)

2010-04-11 @ 00:32:57
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Emeliitaa

Vadå J haha?? .. Stephan annarrss mamiitah

2010-04-11 @ 01:03:47
Postat av: Mathilda ♥

Jaa , det ska jag göra! ♥

Okej :)

2010-04-11 @ 01:19:00
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0