Grab Somebody Sexy, Tell'em Heey!

Jaag mår bra idaag! Somnade halv 6 på morgonen, vaknade 8, sedan fixade jag mig snabbt och tog bussen till skolan. A bjöd påäppelpaj med vanilljsåsskiit gott alltså! Drog på stan med V ett tag sedan drog jag hemmåt, Sov middag och vid 6 drog jag tilldansträningen. Träningen slutade vid 10. Och från ingenstans dök Chinito upp där, vi snackade lite sedan drog vi från träningen och tog en liten promenad, kul var det. Ligger här nu och funderar om jag ska sova eller inte.. hahÅhh älskar vädret ute också!! Sol o shit.. hoppas det inte börjar snöa bara, blir crazy om snön kommer igen. Aya aya ska fortsätta kolla på 2 ½ men nu.Chaitoow Amooores! :*






Kommentarer
Postat av: Sara

sv; gud va härligt:D!

2011-03-23 @ 15:37:53
URL: http://lillsaaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0