a tu lado se me pasan las horas

Hellooow på er
Söndag idag, vaknade upp nyss.. Klockan är snart halv 5 och jag känner mig seg. Vill bara ta det lugn idag och ligga och kolla på tv. I fredags kom beibisen E till mig, mamma hade lagat chinese food till oss. Det var super gott. Sedan chillade vi  och var med min siz också. Senare tog vi ut min lilla hund lolis och drog snabbt till monica för att hämta en sak och därefter gick vi hem igen för att lämna lolis. Tog av henne kopplet och så drog vi till ica, vi mötte upp min älskade. Så gick vi alla tre till ica. Vi var nog i 1 timme i ica, som vanligt.. hahah. Aya vi köpte en massa gott i alla fall så vi skulle ha till kvällen. När vi entligen kom hem så tog vi fram allt det goda. Vi hade super kul, vi körde singstar och Wii sport. Jag sög för jag kom 3 hela tiden.. Men så fort vi körde singstar så kom jag 1 ;) Ouh Yeeah!
E och min siz dööödade mig! Dom började kittla mig men sen efter vart min siz på min sida istället och hjälpte mig hahah.. Aya när hon hade dragit och lagt sig så vart det lite lugnare och så mysade jag och E på soffan framför tvn. Mysepyse hahah. Igår vid typ 10 i 10 på kvällen drog E tillbaka till Sthlm. Efter det drog jag och M hem till henne fixish lite saker´;) sedan drog vi hem till mig och bakade chokladbollar! Dog det var så gott. Sedan chillade vi hemma hos mig bara. Aya nu ska jag kolla på One Tree Hill tror jag. Ciaoo babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0