i need some sleep

Heey babes!
ett tag sen jag skrev här på bloggen... Jag har inte kunnat gå in och skrivit eftersom lilla jag sov borta hela förra veckan. Sov hos lilla S, och M, mysigt mysigt har det vart. Många filmkvällar var det hihiih. Idag kom jag entligen hem. Mycket som händer just nu...
Idag hade jag i alla fall en chil dag. Hade redovisning om Grekisk Mytologi, vilket gick super! sedan vart det lunch och dans sen slutade jag. Åkte vidare till stan för att träffa S. Följde med honom runt till några ställen sedan tog jag med honom runt i affärer. hahah det var jätte kul, vi kollade på klackskor och en massa kläder och sedan fick vi båda beslutsångest och visste inte om vi skulle köpa Ben n Jerry's eller inte... men sen vart de inte så. Dagen slutade med att han lämnade mig i stationen och jag åkte hem till Etuna.  ligger här i sängen nu och tråkar som bara den. Ska sova om ett par min faktiskt. så godnatt på er babes!! / Natalita

bjuder på lite kuliga bilder hur lilla jag ser ut just nu hihih, Besooo Riiico!



ouuh


Un besiiitoo??


Smile


hmm....

miblick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0