Cp eller??!!

Ah som ni ser så är det ett jävla retard inlägg under!! -.- det var i alla fall min kusin som skrev det, no life typ hahah.. nej men hon var väl uttråkad och ville skriva något roligt. Och jag har absolut inte ätit det som visas på bilden!! Men aah igår var vi på stan Alla 3 kusinerna tillsammans hah. Vi hade superkul vi drog och kollade runt i en massa affärer. Så köpte jag en tröja från Monky också, super fin! Vi bestämde oss också för att dra på bio. Vi kollade på Streetdance i 3D, ouff! asså fyfan va bra den var! Jag älskar ju dansfilmer och det var nog en av dom bästa jag har sett. En riktig hottie var med i filmen också huuh! Men aya den var skit bra ni borde se den. Efter det drog vi hemmåt. Vi satt bara och chillade hemma med alla, kulit kulit.

Idag har vi bara chillat och kollat på vm. Just nu kollar jag på The Tyra Bancks Show hah. Ya men kanske blir ett inlägg senare, Peaiz så länge! / n♥


Kommentarer
Postat av: raghaad

SV; haha ja det är faktiskt kul att kolla på :), ja det har avrit gasnka mycket sol de senaste dagarna, jätteskönt, men ibland bara vänder det och blir skitväder, vilket är jättejobbit haha

2010-06-18 @ 17:06:01
URL: http://raghaad.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jaså?:D vad har ´du för planer då?:)

2010-06-18 @ 18:52:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0