Tiiizdag.

Hade ingen lektion idag på morgonen, så sovmorgon vart det för mig! sköntskönt. Dagen har vart chill med inte så jobbiga lektioner. Gjorde svenskprov oxå vet inte hur det gick men jag hoppas det gick bra i alla fall. Och under matte lektionen så försökte S vara lärare åt mig och ville förklara hur man räknade. Och ahh.. hahaha eftersom hon lär sig så mkt fula ord på spanska av lilla mig så blir hon såhär..asså hon är sjuk i huvudet, tog bild på uppgiften hon gav mig så den är upplagd om ni vill se. Efter skolan så drog jag o M för att kolla runt lite i stan där efter gick vi och fika i Waynes coffe. Tog en Ice chai latte, yummi  så jävla gott!! så satt vi där o snackade en massa sen vart det att dra hem. That was mah day! / n. 

(dom som fattar spanska fattar thiz!).
 
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0