Midsommar + Midsommar latino!!!

Under midsommar (fredag) så vart det fest hos Issa och Anna. Då drog man dit med lilla Monchi. Chile spelade då vid 9 tiden tror jag, så satt framför tvn med några som kollade på matchen och med en god drink i handen från chile. Gott gott! Efter det vart det att drickish bara. Sedan vid 12 tiden så tog man bussen från Råby till stan med alla.  Träffade Dani i stan också, saknat henne en massa. Kom hem ungefär vid 3 tiden, Kul kväll var det.'

MidosmmarLatino (lördag).
Dagen efter vaknade jag av ett sms från min lilla kusin, Emelie. Hon väckte mig och påminde mig om att jag skulle dra till stockholm, till Midsommar Latino som jag har längtat så mycket efter!
Fixade mig och gick med mitt prassliga chile linne och kjol ;) Träffade liilla E i stationen och tog tåget tillsammans dit. En massa dryga saker hände på vägen, rätt så kul vardet efter ett tag hah. Men när vi äntligen kommit fram till Midsommar Latino så gick vi runt och kollade, och gick till scenen och kollade på dom som uppträdde. Ayy kände mig så hemma, solo latiiinos asså, uuof dog! Där träffade vi också lilla Érwin som jobbade där borta. Trevligt hade vi det. Efter la fiiiesta så drog jag och emelie till våra kusiner för att sova där, var framme ungefär vid 4 tiden. Hos dom stannade vi 2 dagar. Lyckade dagar har det endå vart!!! 

Nu ska man väl dra och lägga sig på soffan och kolla något avsnitt av O.C. Så Peaaaiz!!! / n.

Picz från Midsomamar ♥ -






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0