Helgen pööh!

Min helg har vart fet nice!
Drog i frdags till sthlm med I,A,V och M! Egentligen skulle vi till Gröna men så vart det inte. Eftersom det vart en massa krångel med tåg. Istället gick vi runt i stan och kollade på lite kläder o så innan alla affärer skulle stänga. Senare drog man till Hässelby, hem till C. Där var också M och S. Där började vi också förfesta allihopa med skön reggaeton music ;) Vid 12 tiden drog vi ut , och vidare sen till Sundbyberg för att träffa E. Nice kväll/ natt var det! ;D

Dagen efter drog vi tidigt till Gröna, ooouf hade skit kul där. Åkte frittfall för första gången, höll på att dö!!
Aya , A,S och V drog vid 6 tiden och jag och monii var kvar där tills dom skulle stänga typ. Sen drog vi hem. Vi var helt döda när vi kom hem och med hunger. Så vi åt en massa också haha sen vart det movie time!

bilder skulle jag ha lagt upp. men min mobil fuckade ur på Grönan. Touchen sluta funka bara sådär. Så kan inte lägga in bilderna som jag har tagit.

Men Peaiz på er babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0