chi chi chi le le le viva chile!!!

Alåå sry att jag inte har hunnit svara på komentarer och skrivit i min blogg. Men nu blir det en liten uppdatering här.

21 juni spelade Chile mot Sweisch vid 16 tiden.Och det var min sista dag i Stockholm. Jag och mina två kusiner drog till medborgarplatsen, där dom visade matchen i en bar. Baren var helt fullproppad, upp till 500 pers. En massa chilenitos fanns det där. Alla sjöng en massa chileramsor och skrek. Själv skrek jag skit mycket, det var skit kul. När matchen tagit skut drog man ut från baren och fortsatte med festen där ute. Sedan drog alla chilenare till plattan. Där hade alla samlats, alla började dansa, sjunga och vifta med flaggorna. Sedan gick vi runt hela stan och skrek Chi chi chi le le le viva Chile! Slog på bussar och bilar, hahah Asså alla var så sköna. Riktiga chilenare.
Riktigt skön kväll var det!!

Picz!




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0