Stanish

Hey BabyGirls n' Boihs!

Idag gick jag och la mig 6 på morgonen, var vaken hela natten och chillade vid datan. Har gjort en ny header också, Yeei! Så snart kommer jag byta header till den nya. Jag har sovit ungefär 2 till 3 timmar. 9 Väckte Erika mig, för att åka till tandläkaren. Åkte dit tillsammans vid 10 tiden. Fick information där, och i September blir det tandställning för lilla mig men bara på de övretänderna. Så kommer inte ha något där nere.
Efter det gick vi runt och kollade på klänningar och skor i stan. Jag ska på bröllop så var tvungen att leta efter skor. Klänning hittade jag så fin!
Kom hem vid 1 tiden. Jag har bara chillat hemma vid soffan och målat mina naglar och Erikas.
 That was mah day! / n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0