tu Me tienes loca

Alåå Amores!

Idag har det vart en helt okei dag.. typ.. Drog till stan idag vid 1 tiden för att träffa min  mamii. Vi tog en fika och sedan gick vi runt i hela stan och shoppade sönder oss. Så kul det var! Jag köpte örhängen, små bling i olika färger och några stora örhängen. Shorts och linnen. En av mina favoriter var ett ljusblått linne med en liten panda som typ " pluggar matte" hahah. Aya men efter flera timmars shoppande drog vi till Thai Fast Food och åt stekt ris med ox och kyckling filé, Gööött alltså!

Efter det gick vi några rundor till sedan åkte vi hem. Jag gick vidare till Monchi och chillade hos henne. Sedan gled jag ut till Bäckby för att träffa D. Trevlig och kul var det. Vi cyklade runt i Bäckby och Råby och bara snackade. Drog tillbaka till Monchi vid 12. Efter det har jag och Monchi snackat vilket tåg vi ska ta imorgon. Vi ska till Stockholm imorgon, kul kul!!

Juste måste berätta bara att idag fick jag ett samtal och det var från min dansgrupp.. Tidigare har jag dansat Caporales i 3 år, och ni som undrar vad det är kan fråga mig så svarar jag på det. Men i alla fall, fick ett samtal att det ska vara största tävlingen och festivalen i Stockholm på Söndag och att det kommer flera dansare från hela världen. Tydligen ska vi försöka komma med i Ginnysrekordbok(stavas det så hah?).. Och dom villa att jag skulle vara med i tävlingen. Men mer information om detta ska jag få imorgon. Det var ungefär ett år sen jag dansade det här sist, så jag är riktigt taggad att få vara med på den här stora tävlingen!

Men nu ska jag dra mig till mysiga sängen och lyssna på muziik och sova, måste vakna tidigt imon.
Godnatt Amores!!! / N.

Kommentarer
Postat av: raghaad

SV; jasså avd kul då, nehj själv ska jag gå och klippa mig, äntligen haha! :D

2010-07-16 @ 03:05:32
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0