Que calor que calooor !

- Alåå Mi Amoreees!
Igår drog jag till ett bad ställe som heter gropen med min familj, och min primita Emeliita, och Guiseppe. Dagen var helt underbar med sol. I stranden där lärde vi känna en 3 killar, skit snälla och roliga var dom. Oscar och Francisco den andra kommer jag inte ihåg. Men ouff säger jag bara!! Francisco...Riktig papaciito riiico! Vi badade och spelade boll med dom. Vi var där till ungefär 8 på kvällen. Kulkul.. Kvällen fortsatte med att Guiseppe skjuttsade hem Mig och Emelita hem till henne. Vi duschade och fixade oss och tog en sväng runt i Vallby med cykeln. Vi chillade vid en lekpark och snackade om allt och alla och som vanligt skrattade vi en massa, och aah gjorde lite shit.
Vaknade idag av att jag nästan dooog av värme! Emelita hade redan gått upp. Så vi gjorde frukost tillsammans med Nicole. Sedan drog man ut till tomten och satte på vattenspridaren och solade med hög musik. Några timmar efter solandet så tog man bussen till Råby.. Träffade Monchi där för att hämta upp min cykel.
Te Amo amoor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0