Me Hipnotisaz

Det är så varmt!! Måste nästan ta en kall dusch var 5min! ahha men det är riktigt skönt, just nu är det 35 grader. Dricker en massa vatten så jag inte dör av törst. Men i alla fall.. Nu har jag nyss ätit klart, ätte god mat var det. Sitter här hemma hos Moni och kollar när hon spelar något Skate spel hah lite kul.. Snart ska jag dra hemmåt, duscha mig snabbt och träffa Dani och glida runt i Bäckby ett tag. Sedan ska man vidare till Råby, möta Moni och dra till Bella och röka vattenpipa.. Nice säger jag bara ;) sen får vi se hur kvällen fortsätter.

Men Nu ska jag glida hemmåt tror jag.. Ciao Amores y Besoo Rico! / Nata.

Bjuder på en skön sommrig låt för alla som tycker om reggaeton låtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0