Im thinking about you Baby it drives me so damn Crazy

klockan är ungefär halv 5 på morgonen. Sitter och snackar med S just nu. Det har ju vart festival så jag har vart där nu. Det slutade idag tror jag. Under denna vecka har jag umgåts med E i två dagar.Sov över en av dagarna där också, kollade på pirates of the caribbean (sista filmen). och åt nacho med nå stark salsa.Riktigt mysigt var det i alla fall. hmm.. Dagen har vart skit varm, drog till sthlm idag för att hälsa på min lilla söta bror som går på sommar kollo eller något sådant. Han va så söt, länge sen  jag såg han. Efter det drog pappa, jag min siz och käka på något place. Kom fram till västerås vid 1 på natten. Sen har jag bara chillat vid datan. Snart om ungefär 4 timmar ska jag till mamma(5min från min kusin) för att ta hand om lilla hund så hon inte är ensam medans mamma drar och jobbar. Så jag ska försöka hålla mig vaken i 4 timmar till och sen dra dit.
Ska lägga mig på soffan om ett tag och kolla på tv. 

Buenas Noches på er bebehs!! / n.


I think about you all day and dream about you all night


Kommentarer
Postat av: Therese

Allt är bra=)Själv=)? Idag blir det vila och så^^Själv=)?KRam

2010-07-05 @ 09:44:16
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: anton - bög blogg!

bra blogg (:

2010-07-05 @ 14:18:30
URL: http://kames.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

är det din riktiga bror?

Kramar

2010-07-06 @ 13:15:17
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0