close to u

Idag vaknade jag vid 10, gick och la mig ungefär 6 på morgonen. Kunde inte sova under hela natten.  Anledningen var att jag var för pigg, det var skti varmt och jag kollade på Taking the Stage hahah.. och avsnitten var jätte bra så kunde inte sluta kolla på dom. Idag ska jag kolla på sista avsnittet av första sesongen. Och sedan blir det att kolla på Andra sesongen yeei!..
Men vid 10 tiden gick jag upp fixade kyckling sallad och fruktsallad. Och sedan bytte man om till sin bikini och drog till Råbybadet med lil siz, mötte upp Marina där. Vi chillade och låg och lyssnade på musik medans min siz badade. Efter ett tag vart vi hungriga och åt min kyckling sallad, det visade sig att alla tyckte om den. Speciellt Marina hahah, she loved it! Yeei jag är så duktig hah.. Aya men vi chillade där från 12 tiden till 5 på kvällen. Där efter tog man cykeln hemmåt. Och aah sov till ungefär 7. Vaknade av ett samtal, det var lilla Monchi som ville att jag skulle komma till henne. Så drog direkt dit. Nu sitter jag här med henne och chillar bara. Vi funderar om vi ska dra till Stockholm nu under helgen.. AyaAya vi får se hur det blir ;) Nu ska vi kanske dra ut snart.

Peaiz Babes! / N.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: Jag svarar på kommentarer och fixar med min ipod sj? :P

2010-07-13 @ 21:50:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: raghaad

SV, haha ja det är ju det man gör på somrarna, men det är sjukt jobbigt på nätterna, man kan ju fan knappt sova utan att svettas som en gris haha

2010-07-13 @ 22:05:16
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0