03.43 - can't stop

I söndags åkte man ner till Stockholm för att dansa. Vi hade dansuppvisning i plattan med en massa andra latinos. Ouuff fanns så många latinos det fanns hahah ;D aya dansen gick bra och älskade att dansa där på plattan. Hittade några andra jag kände också som dansade i en annan dansgrupp. Så det var kul att se dom dansa hah. Vid 7 tiden drog jag och Pappa, Erika och mina syskon till något ställe och käka. Efter det drog dom hem och jag tog pendel till Sundbyberg för att träffa E. Kollade på när E spelade nå spel på ps3, vi hade det chill tillsammans.. Mysigt och riktigt nice. Hahah dagen efter bjöd jag på Pizza lizza gott gott. Sedan drog jag för att träffa M och åkte till Grönan tillsammans. Åkte Insane trodde jag skulle dö, var helt skakis när jag gick av från Insane hahah..

Idag åkte jag till Enköping med M. Hon skulle kolla sitt ben o så. Så vi hälsade på farfar då också och fick kolla hur han jobbade och sedan åkte vi hem till honom och käkade. Vid 10 tiden var man hemma igen. Hemma har jag bara chillat med musik. Och nu ska jag kolla på Taking The Stage ep. 2 så jävla bra den är. Och oouuf Tyler är så snygg dör alltså!

Men Godnatt på er Beiiiibisaar Beso Riiico!!!! / N.

 


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfitn ;)

2010-07-21 @ 20:54:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0