back in västerås now

TjenaTjena!
Kom hem för någon halvtimme sen bara! Sitter här och chillar med musik nu. Snackar med min lilla Dj F. hahah ska få lite sköna låtar har börjat tröttnat på mina, så nu blir det lite uppdatering ;) Dagen har vart helt okei med depp väder, regn regn regn the whole day. Men men jag har chillat hos mina kusiner och så har jag och Criiz gjort några beat och sedan mixade vi med ett program han hade så vi fick T-Pain röst. Hahah grymt var det alltså!

När jag kom hem så visade min bror lite dance shit. Jerkin o så, det fanns några som var riktigt tunga yao! Diggar dansen väldigt mycket. Dansen är nice och skön att dansa så fort man har lärt sig stegen. Och inte svårt att lära sig stegen heller.. hahah aya här kommer en av videorna jag har kollat på  Peaiz! / BabyGirl - N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0