weeeeeeei

Har sovit ungefär 3 timmar är sjukt trött.. vaknade 7 idag, gick på mina syskons jul avslutning vilket var jätte kul, utom i kyrkan... hahah Nåväl, när vi var i klassrummet hade vi också jätte roligt och jag drev en masa med alla barnen. Sitter här nu och tar det lite lugnt med skön musik de bachata ;) om någon timme ska jag och mina syskon åka ner till stan och träffa våran lilla Papi. Vad vi ska göra där vet jag inte.. troligen något kul, eftersom han ville möta upp oss där. Aya vi får se, vi får se... Men nu tror jag att jag ska ta en liten tupplur. Besootes maa.

Picz från avslutingnen























Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du har en fin kväll. Spana gärna in videon i mitt senaste inlägg. Kram

2010-12-22 @ 21:30:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- så söt du är!

2010-12-23 @ 16:36:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0