Feliz Navidad! God Jul! Merry Christmas!

Har precis pratat med E på tel. Är jätte trött men har ingen lust att sova än. Dagen har vart jätte stressig och har handlat klart alla julklappar med min lilla pappa. Nu planerar jag hur jag ska fixa mig imorn. hihi och så ska jag kolla tåg tider. Ska åka till Västerås och fira Jul med mamma också. Det är nog första året jag gör så här. Men jag har i alla fall bestämt mig att fira med pappa o familjen på morgonen och sedan på kvällen tar jag tåget till Västerås och fortsätter fira hos mamma och familjen där. Nu ska jag nog ta och kolla på en film och mysa här i sängen. Så gondatt mina älsklingar och ha en underbar Jul!

God jul på er! / Natalita.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0